پرنده نگری و گردشگری مسئولانه -همراه با کودک

خاطرات سفرهای خانواده سنگچولی

پرنده نگری و گردشگری مسئولانه -همراه با کودک

خاطرات سفرهای خانواده سنگچولی

 

ما عاشق سفر هستیم و به واسطه ی همین سفر بود که پیوند خوردیم. سفرهامون رو با شرکت در دوره‏ی راهنمای طبیعت گردی سمت و سو دادیم و الان زمینه ی اصلی سفرهامون «پرنده ‏نگری» است. هر چند باز هم هدف اصلی، بودن در طبیعت، لذت بردن و کسب تجربه های جدید می باشد. ما معتقدیم آنقدر زندگی کوتاهه و آنقدر فرصتها محدودند که باید از هر فرصتی استفاده برد.

همیشه سعیمان بر این است که سفرهامان سازگار با اصول «Ecotourism» یا «بوم گردی مسئولانه» باشد؛ به نوعی یعنی: حداقل آسیب به طبیعت به همراه ارتباط با جوامع محلی.

لحظات خوشایندی در سفر اتفاق می افتد که آرزو می کنیم کاش همه ی عزیزانمان حضور داشتند. لذا تصمیم گرفتیم این وبلاگ را راه اندازی کنیم تا خاطرات شیرینمان را با عزیزان و دوستانمان تقسیم کنیم. همچنین از آنجا که همیشه برای برنامه ریزی سفرها جستجوی زیادی بین منابع می کنیم و نهایتا هنگام مراجعه به منطقه بازهم با کمبود اطلاعات مواجه می شویم، تصمیم گرفتیم تا خروجی سفرها را از طریق این وبلاگ به اشتراک بگذاریم.

تمام عکس هایی که در این وبلاگ آورده می شوند متعلق به ما هستند، مگر در مواردی که منبع عکس مشخص شده باشد. 

 ما را در اینستاگرام ببینید←  Birding_ecoholidays

on ebird: Samaneh & Ali

 

دلتان سبز و طبیعتتان پایدار

سمانه مختاری، علی سنگچولی 

 

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">